سبک تلفیقی در دکوراسیون داخلی

برای این که دکوراسیون تلفیقی را در منزل خود به درستی به کار ببرید و فضا بی‌نظم و به‌هم ریخته جلوه داده نشود، باید نکاتی را که در این مطلب به آن‌ها اشاره کرده‌ایم رعایت کنید.
در خانه ای که به سبک تلفیقی در دکوراسیون داخلی طراحی شده است، المان‌ها و عناصری از سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک و ساحلی و غیره ممکن است ترکیب شوند. در این خانه هر گوشه و رنگی اثری از یک سبک دکوراسیون را نشان می‌دهد. با این حال، هنوز هم حدی از هماهنگی و کلیتی از اجزاء پراکنده باید شکل بگیرد. اینکه سبک شما تلفیقی است به معنای شلختگی و در هم ریختگیِ دکوراسیون منزل نیست. باید با دقت و آشنایی نسبت به سبک‌هایِ مختلف که در زمینه طراحی داخلی منزل وجود دارد اقدام به تلفیقِ دکوراسیون خود کنید تا عناصری که قابلیتِ در هم آمیزی دارند مورد استفاده قرار بگیرد.
این طراحی نه تنها برای فضاهایی مثل نشیمن کاربرد دارد، بلکه در بخش آشپزخانه نیز ممکن است امتداد پیدا کند و حتی هنگام خرید شیرآلات ساختمانی نیز بخش‌های مختلف آن را در نظر بگیرید. از این بعد به سبک تلفیقی نگاه کنید که می‌توانید به کمک آن سبک طراحی مورد علاقه و متناسب با شخصیت و ترجیحات خود را تنظیم کنید و امضای خود را به خوبی در تمام قسمت‌های خانه به نمایش بگذارید.
از فرش‌های طرح‌دار و کوسن‌های متنوع استفاده کنید تا نمونه‌های طراحی متفاوت را خیلی ظریف اما با استراتژی وارد اتاق کرده باشید. به عنوان مثال، اشکال هندسی، گل‌های ریز و حتی خال‌های پولکا، وقتی با الگوهای دیگر استفاده می‌شوند، می‌توانند جذابیت زیبایی شناختی شگفت‌انگیزی را ایجاد کنند.ترکیب این اشکال با رنگ‌های مختلف در قسمت‌های متنوع خانه، باعث می‌شود طراحی پر جنب و جوشی داشته باشید. فرض کنید روی سینک مینیمال حمام خود، درست در جایی که آینه‌ای با شکل دایره وجود دارد و شیرآلات بهداشتی مات را نصب کرده‌اید، یک گلدان سبز رنگ با طرحی از یک شاخه پر از شکوفه‌های ریز سفید، استفاده شده باشد. قطعا تصور این مورد به شما نیز حس تازگی و  زیبایی را القا خواهد کرد.

 

دکوراسیون داخلی طراحی نما تغییر کاربری تغییر دکوراسیون طراحی پلان ساختمام کناف کاری سقف سقف شیشه ای دریا اعتدالی مجموعه ARCETD www.arcetd.com دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه